Oldalak

2016. január 6., szerda

42. fejezet

42. fejezet


 Naiv voltam. Irodalmi karaktereket megszégyenítő módon éltem naivitásban, olyannyira, hogy csodálkoztam, amiért ez még nem okozott fizikai fájdalmat. A rózsaszín köd teljesen elhomályosította elmémet, és mindent tökéletesnek láttam; az embereket, a kisgyerekeket, a mindennapjaimat, de még az iskolámat is. Nem érdekelt az érettségi, úgy éreztem, könnyedén le fogom tenni, annak ellenére, hogy gimnáziumi éveim alatt nem sokat tanultam. Eltűntek a lidércek, megszűntek a rossz hétköznapok, csupán egyetlen egy csodálatos ember miatt, akit Wu Yifannak hívtak, és aki történetesen a tanárom volt. Elmondhatatlanul jó hatást gyakorolt a közérzetemre ez a férfi, mert minél több időt töltöttem vele, annál inkább tűntem pozitívabbnak és ragyogóbbnak. Nem gondolom erősnek azt a kijelentést, hogy Wu Yifan miatt tudtam, egy rövid ideig ugyan, de szeretni az életemet. És azt sem érzem jogtalannak, hogy részben az ő létezése révén omlottam össze, akár egy mozdulattal tönkretett kártyavár.
 A legjobb barátommal és szerelmével való közös délutánon Krishez mentem, elvégre iskola után legtöbbször nála voltam, hogy a lehető legtöbb időt tudjuk együtt tölteni. Ez akkor sem volt másképp, így halál nyugodtan ücsörögtem a kanapén, ajkaimat a magas férfi párnáira nyomva, ízlelgetve a már megszokott, ám megunhatatlannak tűnő ízt. Nyelvjátéka akkor is lenyűgözött, pontosan úgy, ahogy előtte mindig.
 Ujjaimat szőke tincsei közé fűztem, erős markolásommal téve próbára a hajhagymákat, miközben magamra húztam a számomra makulátlan testet. Automatikusan, mintha be lett volna erre programozva, pólóm alá nyúlt, cirógatni kezdve érzékeny bőrömet, olyan területeket derítve fel, amiknek megérintése csak neki volt megengedett. Belenyögtem csókunkba, puha ujjainak csiklandozása miatt, melyek libabőrbe kergették testemet, kellemes borzongások közepette.
- Kris… – sóhajtottam nevét, ahogy zongoraujjai kicsit lejjebb kezdtek motoszkálni, ágyékomat véve célba. A férfi elvállt tőlem, s kaján mosollyal ajándékozott meg, ami rajtam való szórakozására engedett következtetni. – Ne örülj már ennyire a fejednek! – szóltam rá, megpróbálva erélyesnek tűnni.
- Bocs, de olyan jó téged így látni – nevetett fel, majd ismételten birtokba vette ajkaimat, kedvesen csókolva rájuk, mintha ezzel is elnézést kért volna tőlem.
 Miután gyorsan megbocsátottam tetteit, engedtem, hogy levarázsolja rólam felsőmet, annak érdekében, hogy mellkasomat azon nyomban kezelésbe vehesse. Kiélveztem a játékosan mozgó nyelvét testemen, amelynek csiklandozása kacagásba kergetett, olyanba, amibe az egész lakás beleremegett. Szexnek indult játékunk végkifejlete valami beteges baráti hülyülésnek tűnt, amelyen mindketten jót nevettünk, akkor utoljára.
- Ennyit a mindig sikeres akcióidról – löktem vállba, ahogy egyre nehezedő teste továbbra is rajtam helyezkedett, kényelemesen tornyosulva fölém.
- Ez nem csak az én hibám.
- Hát akkor még kié?
- A tied – hajolt bele hirtelen arcomba, édes puszit nyomva homlokom közepére. – Nem hittem volna, hogy ennyire csikis vagy.
- Így jár, aki rossz helyen kóstolgat – öltöttem ki rá nyelvemet, amit gondolkodás nélkül kapott be, ezzel kényszerítve különösen gyerekes csókba, amitől ismételten nevetnem kellett. Esküszöm, sosem fájt annyira a rekeszizmom, mint azon a délután, amit akár a sorsom ironikus fintorának is vehettem volna, így utólag belegondolva.
 Gondolkodás nélkül kaptam ajkai után, mikor már viszonylag rendben voltak a nevetőráncaim, s ekkor hál’ Istennek sikeresnek bizonyult az akciónk, amiből hosszas nyelvjáték keletkezett. Sokáig élveztem a puha párnák érintését, a részegítő édes ízt, az egyszerű mégis leutánozhatatlan mozdulatokat, amiket csak ő tudott végrehajtani. Csak hagytam, hadd kényeztessen azaz ember, akinek tetteit olyan cselekedeteknek könyveltem el, amik kijártak nekem. Alapnak gondoltam, hogy délutánonként nála vagyok, hogy megcsókol, hogy bármi gátlás nélkül kimondja az érzéseit, hogy néha zongorázik nekem, hogy olyan gyönyörök közé repít éjszaka, mint még senki más. Azt hittem, ezek kérések nélkül az enyémek maradnak, csak annyit kellene tennem értük, hogy kitartok mellette. De sajnos a szabadság beáldozása néha túl kevés.
 Váratlanul elvált tőlem, abbahagyva minden szépet és jót, amit eddig a kanapén tettünk. Csupán komoran meredt a semmibe, némán gondolkodva, miközben értetlenül pislogtam gondterheltnek tűnt vonásaira, melyeknek összhatása akkor nem tetszett.
- Minden rendben? – kérdeztem meg óvatosan a nyilvánvaló ellentétét, amire egy kínos felnevetést kaptam, keserűnek festő íriszek mögül.
- Ne haragudj – nyelt egy kisebbet –, de azt hiszem ez nekem most nem fog menni – felelte kissé nehézkesen nyögve ki ezt az egy mondatot, ahogy lemászott rólam, és mellém helyezte testsúlyát.
- Semmi baj – mosolyodtam el bíztatóan, miközben hideg tenyeremet óvatosan hátára vezettem, gyengéden megsimítva azt. Őszintén fogalmam sem volt arról, hogy miféle okból kifolyólag lankadt irántam az érdeklődése, de semmiképpen sem akartam erőltetni a dolgot, főleg, mikor belepillantottam fáradtan csillogó szemibe. – Valakinek nem megy délután… – Kurva ügyes vagy Oh Sehun, ekkora baromságot is csak te voltál képes benyögni. Szerencsémre Kris vette a marhaságomat, amit halk kuncogásával jelzett, próbálva visszafogni magát, hogy a helyzet ne fessen az én kiröhögésemnek. (Pedig tuti az volt).
- Délután?
- Hát ja – vakartam meg tarkómat, lehetőséget keresve arra, hogy ebből kidumálhassam magamat. – Mindjárt fél négy, ilyenkor általában…
- Fél négy?! – akadt rajtam tanárom tekintete, olyan arcmimikát produkálva, mint aki éppen elfelejtett valamit. – Baszki! – pattant fel helyéről, rögtön a fürdő felé rohanva, ott hagyva engem a kanapén, totál értetlenül.
- Mi az?
- Értekezletem lesz – ordított ki a helységből, hosszas – és nem valami szép – szentségelések közepette. – Teljesen kiment a fejemből, pedig az ilyeneket meg szoktam jegyezni.
- Mikorra kell menned? – kiáltottam oda neki, miközben elterültem a kényelmes ágyon, félmeztelen testemet a kellemes bútorfedésre helyezve, amely bársonyosan simogatta bőrömet.
- Négyre, de ide ki kell rittyentenem magam, ergo baszhatom a pontos érkezésem.
- Nyugi, simán oda fogsz érni, nem kell paráznod – feleltem még mindig egy ajtó felé ordítva, ami már kissé zavart, de megértettem, hogy Krisnek sietnie kellett. Én sem cselekedtem volna másképp, mondjuk nem léptem volna ki a fürdőből totál meztelenül, zuhanyzásra készen, csak azért, hogy a szófán henyélő diáksrác nyáladzhasson valamire. Mert Yifan akkor délután épp ezt tette.
- Gondolod? – kérdezte komolyan meredve rám, de az én tekintetem csupán az ágyékára fókuszált, ami olyan kívánatosnak hatott, hogy muszáj volt beharapnom az alsó ajkamat.
- Ühüm – hümmögtem, teljesen elvarázsolva. – Nem zuhanyozhatnék veled? – tettem fel az ominózus kérdést, nagyon reménykedve egy igenleges válaszban.
- Akkor biztos elkésnék – nevetett fel, majd visszavonult a helységbe, szépen lassan hajtva be maga mögött az ajtót, nem csukva be azt rendesen. Ezekben a pillanatokban még nyugodtan, tiszta lelkiismerettel és halál csendben hallgattam a zuhanyrózsából ömlő melegvíz hangját, nem is számítva semmi váratlanra, vagy valami olyanra, ami egy perc alatt tehet tönkre minket.
 Váratlanul egyenletes, mégis erős kopogás csapta meg fülemet, amely a bejárat felől érkezett komor hangnemben, homlokráncolást okozva ezzel nekem. Értetlenül pislogtam a tőlem nem messze elhelyezkedő nyílászáróra, egy pillanatra abba a hitbe kergetve magamat, hogy ismételten csupán a képzeletem játszadozott velem. Ez a feltételezés abban a percben elszállt, mikor megint meghallottam ugyanazt a monoton, hihetetlenül ridegnek hangzó dübörgést, amely libabőrt keltett testemen.
 Lassan álltam fel a puha szófáról, időközben felszedve a Kris által földre hajított felsőmet, amelyet közvetlen a bejárat előtt operáltam magamra. Reflexből túrtam bele hajamba, mielőtt ajtót nyitottam volna egy idegennek, megkérdezve őt arról, mégis mit akart a tanáromtól, ilyen váratlanul.
 Pólóm alját húzogatva tártam ki a nyílászárót, hogy farkasszemet nézhessek egy nálam kicsit alacsonyabb, apám korabeli férfival, kinek arca is pontosan ugyanolyan volt, mint kopogása; komor egyben hideg. Vonásain látszottak az évek alatt megszerzett tapasztalat, fájdalom és eltitkolt kín jelei, amiket gyakran fedeztem fel a saját ábrázatomon is, mikor még fiatalabb voltam. Aprócska gombszemei körül ráncok húzódtak, orra krumpli volt, ajkai vékonyak és kiszáradtak, pedig odakint kellemes tavaszi idő tombolt. Egyáltalán nem tudtam volna kövérnek, vagy akárcsak kissé elhízottnak nevezni, de az átlagalkatú sem lett volna megfelelő jellemzés. Kifejezetten sovány volt, annak ellenére, hogy tökéletes Armani öltönyt viselt, hozzáillő lakkcipővel, tehát az alultápláltságát nem a pénzhiány okozta. Sőt, olvasni lehetett a gesztusaiból, hogy rendkívül előkelő férfi állt velem szemben: állát egy picit felszegte, talán ezzel akarta jelezni felsőbbrendűségét, vagy a korának kijáró tiszteletet. Akármit is szeretett volna kifejezni, csak pillantásaival, láttam, hogy minden porcikájában irtózott tőlem; mintha egy gusztustalan féreg lettem volna, egy a Földhöz nem méltó teremtmény, ami két elcseszett ember keveréke volt csupán. Koromfekete szemeiben könnyű volt felfedezni az ellenszenvet, a gúnyt, a lenézést, és minden negatív érzelmet, amit csak kitaláltak az elmúlt kétezer évben.
 Torkomat megköszörülve, megpróbálkozva valami normális modort magamra erőltetni, kinyitottam számat, pontosan abban a pillanatban, mikor a háttérzajként csordogáló zuhany, hirtelen elnémult.
- Miben segíthetek? – kérdeztem, még számomra is különös hangsúllyal, mintha vagy kétszáz évet visszaugrottunk volna az időben.
- Egy bizonyos Wu Yifant keresek – felelte diplomatikusan, kimért hangsúlyozással, akár egy vérbeli üzletember. Orgánuma a tenorhoz hasonlított leginkább, mégis rekedtesen csengett, viszonylag – el sem hiszem, hogy ilyet gondoltam – dögös összhatást képezve. – Itt lakik?
- Itt – bólintottam, de még nem invitáltam be a férfit. – Megtudhatnám milyen ügyben keresi a tanáromat?
- Szóval a tanárod… – húzódott gúnyos mosoly ajkára, megvetéssel tekintetében, amelynek sarkában talán fájdalom és szégyenérzet is csücsült, némán figyelve engem. Rá kellett volna csapnom az ajtót…
- Kihez beszélsz Sehun? – hallottam meg magam mögül az ismerős, kedves orgánumot, mire reflexből fordultam a nappali felé, ahol Yifan csupán egyszál törülközőben ácsorgott, haját egy másikkal dörzsölgetve, ki sem lesve a rongyok közül. Kívánatos teste láttán, nyeltem egy nagyobbat, majd elálltam az ajtóból, hogy az annál várakozó férfira mutathassak.
- Az úr téged keres.
 Szavaimra Yifan értetlenül pillantott fel, szemébe lógó nedves tincsei közül vezetve először rám, majd az idegenre tekintetét, amely egy másodperc töredéke alatt sokkolódott le. Arca elsápadt, ajkai elnyíltak a döbbenettől, ahogy köpni-nyelni nem tudott volna az őt ért meglepettség súlyától, ami olyan kétségbeesett arcmimikát varázsolt neki, hogy az szinte már szánalmas volt. Úgy meredt az időközben beljebb lépett férfira, mintha szellemet látott volna, egy réges-régen elfeledett lelket, amely visszatért kísérteni őt.
- T-te hogy kerülsz ide?! – dadogott csupán ennyit, remegő térdkalácsokkal, olyan mennyiségű félelemmel, melytől képes lett volna összeesni. Értetlenül néztem rájuk, mert fogalmam sem volt arról, honnan ismerhették egymást, és az a pasi miben volt olyan különleges, hogy Yifan szó szerint rettegett tőle. Hogyan tudta csupán a jelenlétével egy kisfiú szintjére taszítani a legférfiasabb embert, akit valaha ismertem? Egyáltalán… ki a faszom volt ő?
- Nem tartozom neked magyarázattal – vonta fel szemöldökét az idősebb, üzletember küllemű, ahogy komótos tempóban tanárom elé lépett. Kris jóval magasabb volt a középkorú férfinál, mégis neki jutott az alárendelt, rettegésbe taszított szerepe, annak ellenére, hogy ő volt a fizikailag erősebb és – látatlanban állíthatom – az emberileg több.
- Amíg az én lakásomban vagy, jogom van tudni, mit akarsz tőlem! – bátorodott fel párom, végre valahára a másik szemébe meredve, de Yifan tekintete nem tükrözött haragot, hangjával ellentétben. Szép barna íriszeiben kérdések milliói sorakoztak, a kétségbeesés és a vágyakozás csillant meg bennük, akár egy reménykedő gyermekében.
- Ez nem a te lakásod, hanem a nagyanyádé – érkezett a hideg, kitérő felelet, és ennél a résznél már igazán feleslegesnek kezdtem érezni magam, de továbbra is érdekelt a váratlan vendég pontos kiléte.
- Rám hagyta, vagyis az enyém – sziszegte neki a magasabb, de továbbra sem tűnt dühösnek. – De még mindig nem mondtad, mit keresel itt?
 Csend telepedett a helységre. Se a középkorú, se Kris, sem pedig én nem szólaltunk meg, csak hagytuk, hogy a falióra ketyegése egyfajta alapmorajt teremtsen a kínos, ereket elvágó némaságban, melyben a feszültség percről percre fokozódott. Fagyott volt a levegő a két férfi között, főleg akkor, mikor tekintetük találkozott; érzelmek százezreit véltem felfedezni bennük, de egyet sem voltam képes kiolvasni. Régről ismerhették egymást, éppen ezért döntöttem úgy, jobb lesz, ha távozom onnan.
- Azt hiszem, én most megyek – szólaltam fel hirtelen, mire párom rám kapta kissé ijedt pillantásait, míg a vele szemben álló lassan fordult félig hátra, hogy úgy vágjon mellbe szavaival.
- Maradj, tudni akarom, mióta kefélget téged a fiam! – Teljesen lefagytam. Nem azért, mert ilyen elegáns küllemmel ilyen alpári módón volt képes beszélni; nem is azért, mert rájött arra, hogy a tanárom és viszonyt folytattunk egymással; hanem azért, mert Yifant a fiának nevezte. Baszki! Ezek szerint… ő volt Kris apja!
- Hihetetlen vagy! – nevetett fel fájdalmasan pedagógusom, hitetlen kacajjal töltve meg a megdöbbent jelenetet. – Nyolc évig baszol a fejemre, évente verőembereket küldesz rám, hogy hetekig kék-zöld foltokkal dolgozzak, erre csak így idejössz és belepofátlankodsz az életembe! Kinek képzeled magad?
- Az apád vagyok!
- Frászt vagy az! – válaszolt hevesen, immáron idegesebben. – Amikor kidobtál az utcára nem voltál az apám?
- Most sem szívesen nevezem magam annak – vágott grimaszt a férfi, ezzel megfagyasztva a szót páromban. – Azt hittem, itt Dél-Koreában tisztességes ember leszel, és elfelejted ezt az egész meleg marhaságot, erre mit látok? Hogy az egyik diákoddal folytatsz viszonyt! – mutatott rám, egy másodperc erejéig áldozatnak állítva be, holott ebben a dologban – jól visszaemlékezve – én voltam a ludas.
- Ez nem viszony!
- Akkor micsoda? – kötözködött Yifan apja, olyan provokatív hangnemre váltva, ami már engem kergetett az őrületbe. – Láttam, ahogy az utcán gyömöszölted, majdnem felkented a falra! – Basszus; éreztem, hogy abból a sikátori csókból még baj lesz, de nem hittem volna, hogy ekkora katasztrófába torkollik a kapcsolatunk, mindössze egy gyenge pillanat miatt. – Mi ez neked, ha nem egy törvénytelen, gusztustalan viszony, he?!
- Nem tudsz erről semmit! – csóválta fejét tanárom, hátrálva egy lépést. Szemében tömérdek mennyiségű fájdalom pihent, egy különös tűzben égve, amely visszatartotta íriszei közül kicsordulni készülő könnyeit. Kezei ökölbe szorulva fehéredtek, ahogy már nem bírt az apja szemébe nézni, mert annak minden része feldarabolta őt, aprócska részekre, amiket egy életen keresztül szedegetett.
- Mi az Yifan? – csendült fel hirtelen hangja, arrogánsan sziszegve saját gyermeke felé. – Csak nem szerelmes vagy?
 A magas férfi megdermedt. Tanárom óvatosan emelte fel eddig a padló irányába szegezett fejét, lassan vezetve rám tanácstalan pillantását. Nem tudta, mit mondjon, nem tudta mennyit vállalhat fel, nem tudta, hogy egyáltalán beavathatja-e abba az apját, hogy beleszeretett egy magamfajta, lelki nyomorék diákba. Vacillált aközött, hogy tagadjon vagy büszkén mutogasson egy embernek, aki még annyi toleranciára sem volt képes, mint egy darab mozdulatlan kő. Ezt mérlegelve pedig, Kris inkább csendben maradt.
- Áh, szóval tényleg csak alkalmanként dugod – mosolygott elégedetten, tudva, hogy ezzel simán tönkreteheti a fiát. – És mondd csak, adsz neki cserébe jobb jegyeket? Kap engedményt néhány dolgozatnál? Kivételezel vele, és legalább mindenki tudja, hogy ő Wu Seonsaengnim kis kedvence?
- Fogd be! – morogta orra alatt a férfi, de nem sokat ért el vele; ezeket egyszerűen kinevette az apja, mintha egy bogarat taposott volna el, olyasfajta örömmel, ami csak a legnagyobb rohadékokra volt jellemző.
- Mit vagy ezen felháborodva? Ez csak egy diák, nemde?
 Nem érkezett válasz. Csend volt, semmi több csupán, ezzel pedig minden világossá vált. A titok, akkor is titok marad, ha a becsület a tét; az érzelmek rejtve lappanganak tovább, még ha valakinek a méltósága múlik rajta; a szavak elnémulnak, a pillantások üres tekintetekké változnak, csak egyetlen egy ember jelenléte miatt. Nem számít a fájdalom, a keserűség, a legszívesebben kiordított mondatok, csak az álca, az a bizonyos kép, aminek örökké a falon kell lógnia, még akkor is, ha a lángok kezdik felfalni a házat. Akkor délután Yifan kedvéért tűzben égtem.
- Sejtettem – horkant fel elégedetten, végleg elszakítva az ellenség zászlaját.
- Nem tudsz semmit! – érkezett egy felelet, halk, mégis kemény hangon, megakasztva az idősebb kuncogását. – Fogalmad sincs az elmúlt nyolc évemről, ahogy rólam sem…
- Óh drága Yifan, mindent tudok, amit tudnom kell – lépett egyetlen gyermekéhez, olyan negédes undorral pillantásában, amitől szívem szerint elhánytam volna magam. Figyeltem a kettejük gesztusait, a mozdulataikat, ahogy a szavakat hangsúlyozták, de semmiféle hasonlóságot nem véltem felfedezni; csak a szép barna szemek csillantak ugyanolyan fényben, amely egyszerre okozott döbbenetet, és kellemes bizsergést is. – Egy megbukott, buzi író vagy, aki végső kétségbeesésében tanárként dolgozik és fiatal diákokat nyűgöz le, mert tudja, többre nem képes. Te is csak azért dugod ezt a fiút, mert ennél jobbat nem volt alkalmad összeszedni! – gúnyos nevetése tőrként érte el mellkasomat, mélyen megforgatva abban a pengét, komoly fájdalmak közé taszítva. El sem mertem képzelni, Yifan hogy érezhette magát azokban a percekben. – Anyádnak igaza volt; el kellett volna mennie az abortuszra!
 A nappali közepén döbbenten ácsorgó férfi szemeibe sós könnyek gyűltek, melyek alig láthatóan csordogáltak le arcélén. Hitetlenül, gyermeki pillantásokkal dobálta apját, reménykedve, hogy az előbb kimondott szavak hazugságok voltak. De akármennyire is vágyott arra, hogy mindez egy rossz rémálom legyen, sajnos minden igaznak bizonyult; az üzletember jelenléte, a hangosan megformált véleménye és az őszinte undor pillantásaiban, mind valóságos volt. Tényleg gyűlölte a saját fiát, egy koloncként tekintett rá, számára már nem létezett többé.
 Előkelő, gyomorforgatóan lassan és elegánsan fordított hátat a fiatalabbnak, ahogy kimért lépteivel elindult a bejárat felé. Sokkos testem mellett is elhaladt, még egyszer utoljára megajándékozva egy lekezelő pillantással, amit egy undorral teli arcrezdülés követett. Fennkölt stílusban, idegtépő tempóban hagyta el a nyugalomtól megfosztott lakást.
 Az ajtó hangos csapódásával eltört az a bizonyos mécses, amely eddig féken tartotta Yifan szenvedését. Nem volt látványos a fájdalma, annyira sem mutatta ki érzelmeit, mint egykoron én, mikor karjai közt sírtam, akár egy kisgyerek. A pedagógus halkan, csupán néha felszipogva túrt aranyfürtös hajába, ahogy remegő térdkalácsai tompa koppanással földre rogytak.
 Bizonytalanul léptem mellé, esetlenül guggolva le hozzá, hogy némiképp támaszként tudjak szolgálni. Forró, meztelen hátára érintettem jéghideg ujjperceimet, lassú simogatásba kezdve, de tetteimet feleslegesnek éreztem. Csak folytak és folytak a sós könnycseppek, megállíthatatlanul zuhanva a padlóra, szétterülve azon, belefulladva a néma méltóságba.
 Sosem láttam még ilyennek Yifant, és őszintén szólva sosem akartam megtapasztalni a férfi tehetetlen, teljesen összetört oldalát, mivel… nem tudtam segíteni neki. Akármennyire is szüksége lett volna rám, akármennyire is mondanom kellett volna valamit, egy árva hang sem bírta elhagyni az ajkaimat. Fogalmam sem volt arról, pontosan mit kellett volna csinálom, csak ültem mellette, végignézve a szenvedését.
 Elfogott a deja vu, ahogy figyeltem miként teltek meg a szép íriszek könnyekkel, miként csúfultak el a helyes, fiatalos vonások, illetve hogyan vált egy lelkiekben erős férfi hirtelen gyenge kisfiúvá. Újra elmémbe költözött az a gondolat, haszontalan vagyok a számára, felesleges a jelenlétem azokban a percekben, mégis mellette akartam lenni. Őszintén a segítségeként szerettem volna szolgálni, de a puszta jelenlétem nem bizonyult elégnek.
 Vállainak apró rezdülései váratlanul abbamaradtak, lélegzetvétele egyenletesebbé vált, ahogy könnycsatornái elapadtak. Értetlenül pislogtam rá, a férfira, aki még mindig a parkettát bámulta, mintha az azon elhelyezkedő karcolásokból ki tudott volna olvasni valamit. Hangosan felsóhajtott, nem emelte rám tekintetét, de hideg hangsúlyozásával kettétörte gerincemet.
- Kérlek, menj el! – Nem ellenkeztem. Nem mertem felszólalni, megtagadni az utasítást, annak ellenére, hogy fájtak ezek a szavak. Akármennyire is illedelmesen kért meg a távozásra, nem szerettem volna elhagyni őt, főleg olyan összeroskadt állapotban nem. De a hanglejtése, az üres pillantásai és a semmitmondó mozdulatai egyenesen követelték a lakás elhagyását, még ha ilyen nyíltan nem is mondta mindezt a szemembe.
 Némán álltam fel mellőle, nem mutattam az ellenkezésnek semmi jelét. Halk léptekkel vettem magamra meleg kabátomat, ahogy megragadtam a kilincset, és óvatosan elfordítottam azt. A kitárt ajtóból még egyszer utoljára megnéztem őt magamnak, hangok nélkül suttogva egy egyszerű búcsút.

10 megjegyzés:

  1. Szia~

    Yehet, végre új rész! ^^
    Igen ám, örültem én az új résznek, mint gyerek a cukorkának...egészen addig a pontig, míg az az apának nem nevezhető alak szépen, lépésről lépésre elcseszett mindent. MINDENT ><" Why? Mért' kell mindig megjelenjen egy kibaszott negatív szereplő, aki mindig összekuszál mindent? Miért?
    Ah, olyan szinten kifacsarodott a szívem Yifan miatt, hogy azt leírni ép ésszel nem tudom. [Minimum, ha iszok egy felest, és úgy kezdem el felvázolni az érzéseimet] xD. Sehun pedig, mi az, hogy búcsú? Na, ne fiacskám, nem! Te csak ne beszélj itt semmilyen búcsúról!
    De ugye nem? Ugye nem fognak most emiatt szét menni? Vagy de? Ahj... remélem, hogy nem. Haaajj te lány, sikerült megint orbitálisan meglepned, bakker! :3 Hümm~ Most azon vacillálok, hogy várjam e az új részt, mert lehet, hogy könyörűlsz, és ezek ketten megint "happy-k" lesznek. Vagy inkább üljek a seggemen, és rettegjek, mivel a hatodik érzékem azt súgja, hogy itt még nem állt meg...sőt, csak most kezdődik a "buli". Javíts ki, ha tévedek.^^
    Köszönöm ezt a részt is. Most mondanám,hogy imádtam, de olyan szinten leamortizálódtam, hogy ide nem illik ez a szó. XD Nem tudom milyen szó illik ide de egyet mondhatok: nagyon megfogott.
    Szép napot neked!
    Berni. ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^

      Igen, új rész van ;)
      Hehehe, ez nagyon tipikus sajnos. Mindenképpen ez lett volna előbb vagy utóbb, és én személy szerint már nagyon untam az állandó romantikát. Az apa pedig pont jó alkalom volt arra, hogy az egész vattacukrost szart tönkretegye (geci vagyok tudom).
      Ez volt a célom, így egyszerre örülök, és kérek érte bocsánatot >w< Hehehe, erre inkább nem mondok semmit, majd a későbbi fejezetek beszélni fognak helyettem ;)
      Legyen meglepetés, mert úgy lesz csak nevetés XD Vagy sírás. Szerintem ti sírni, én pedig neveti fogok, és előre is sajnálom az elkövetkezendő fejezetek cselekményeit ^^ A hatodik érzéked nagyon csibész, mert a "buli" tényleg csak most kezdődik ;)
      Köszönöm, hogy írtál nekem, nemsokára hozom a folytatást, remélhetőleg a jövőhéten, de ha addigra nem rakom ki, nyugodtan lehet zaklatni. Örülök, hogy megfogott a fejezet! ˘˘

      Noel <3

      Törlés
  2. Hali senpai!^^
    Már amikor néhány bekezdés végére írtál valami vészjósló mondatot, akkor éreztem, hogy nem lesz piskóta ez a fejezet.
    Az eddigi aranyos, vidám, és cuki-cuki részekhez képest ez olyan volt, mintha nyakon öntenének jeges vízzel. = - =
    Yifan apja egy tahó. Az ilyen fajta emberek azok közé tartoznak, akiket legjobban gyűlölök a világon. Erre itt "találkozok" egyel. >.<
    Valahogy úgy érzem, ez csak átvezetés, és ezután még valami még rosszabb fog következni, remélem nem lesz igazam. T-T Bár ezután csoda lenne, ha az "apja" nem menne el a rendőrségre és...
    Hát, az új részt elég idegörlő lesz kivárni. Nagyon-nagyon várom a következő fejezetet!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kohai! ^^
      És milyen jól érezted, mert tényleg nem lett piskóta a vége! (Nagyon köcsög vagyok tudom, de unatkoztam már XD)
      Na ja, ez a fejezet tényleg felért egy Ice Bucket Challenge-vel, de hát nem lehet mit kezdeni velem, sorry.
      Szerintem a tahó, egy enyhe kifejezés, de ha szépen akarunk fogalmazni, akkor mondhatjuk ezt is. Az ilyen embereket én sem szívlelem (inkább lerúgnám őket), de léteznek ilyenek, még itt is...
      Nem mondok egyelőre semmit, majd a folytatás beszél helyettem, ami remélhetőleg a jövőhéten kinn lesz ;)

      Törlés
  3. Szia^^
    Mar vartam az uj reszt,de erre nagyon nem szamitotam. Miert?Miert tortent ez?Miert kellet megjelenjen Yifan apja?Ah de utalom az ilyen embereket.Annyira sajnalom szegeny Yifant, nagyon rosz lehet ilyen hogy ilyen apja van.De most komolyan az ilyen nem apa, aki igy bannik a gyerekevel. Sehun meg mi a fenert mentel el?Meg mi az hogy bucsu?Azert remelem hogy nem fognak szet menni. De ettol fugetlenul nagyon jo resz volt,koszonom hogy olvashatam <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Meglepetést szerettem volna ezzel okozni, és ezek szerint sikerült. Sajnálom, de ez kellett, mindenképpen bele akartam írni Yifan apját, mert ő nagyon fontos karakter a későbbiek miatt ;) Igen, a fater eléggé szemét, én is hasonló állapotban lennék, ha ilyen apám lenne. Sajnos tényleg vannak ilyen szülők... Majd később megtudod, hogy Sehun miért ment el, és mit értett búcsú alatt. Örülök, hogy ennek ellenére tetszett, nemsokára hozom a folytatást, és köszönöm, hogy írtál nekem.
      Noel <3

      Törlés
  4. Szia :)
    A végére csak annyi maradt bennem: Miéééért?!?! Először is miért kérte Yifan hogy menjen el?? Oké, megtudom érteni, de akkor is... Másrészt miért ment el Sehun?!?? Oké, ezt is vágom, és ami a leginkább idegessé tett, az az hogy AZ EGÉSZ KURVÁRA MEGÉRTHETŐ, ÉS KURVÁRA IGAZA VAN MIND A KETTŐ SZERENCSÉTLENNEK!!! Huhh... Most megkönnyebültem... Sorry de ezt muszáj volt leírnom.. Kicsillagoznám, de azt hiszem ennél írtál már cifrábbat, úgyhogy én sem türtőztettem magam :) Amikor az előzőt elolvastam akkor minden eszembe jutott, csak ez nem....még mindig ott lebeg a fejemben a kérdés, hogy mi a halálnak jött ide ez a faszii?!?? Áhhh.... Befejeztem, mostmár tényleg becsszó.
    Köszönöm hogy olvashattam, bár nem a leghepibb, de ilyen is kell. Egy békülős szexben azért reménykedem( Jóisten mikre nem gondolok?!??) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      EZ AZ! (Eme reakció elérése volt a célom ^^) Hidd el nekem életem, minden kérdésedre választ fogsz kapni néhány fejezeten belül, csak légy türelemmel ^^ Látom kiadtad magadból a dolgot, ennek örülök, és amúgy igazad van ;) Örülök, hogy sikerült tényleg egy komoly meglepetést okoznom ezzel a fejezettel, életcélom volt, mikor ezeket a sorokat gépeltem. Sajnos, azért jött be Yifan apja a képbe, mert a) egy szemét dög és b) ez is része volt a gonosz tervemnek XD
      Köszönöm, hogy írtál nekem, nemsokára hozom a folytatást, hogy ne maradj olyan hosszú ideig kétségek között ;)
      Noel <3

      Törlés
  5. Szia.Nagyon remélem, hogy Kris apja soha többet nem jelenik meg a fia előtt.Ezzel a húzásal teljesen tönkre tette a fia életét.Mondhatom( szép apuka az ilyen)még ha nem is szereti Krist, akkor sem kellene a fiát így megalázni mások előtt.Kris reakciója pedig jogos Sehun felé.Én is így tennék az adott időben.Nagyon reménykedem, hogy vissza hívja majd Sehunt, és felvállalja a kapcsolatát,még ha az állásába is kerül.Folytatást kérünk.Jelölhetsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Megnyugodhatsz, Kris apja nem fog többé megjelenni a történetben, sem pedig a fia előtt. Hát, ez még csak finom kifejezés arra, hogy mit indított el ezzel a húzásával. Ha az ember már nem szeret valakit - főleg ilyen gyerekes, korlátolt látókörre utaló baromság miatt - akkor az sem igazán érdekli, hogy mi lesz vele a későbbiekben. Na, az majd a következő fejezetben fog kiderülni, hogy pontosan mi lesz Sehunékkal, de ez már a jövő zenéje. Köszönöm, hogy írtál, nemsokára jön a folytatás!

      Törlés